sobota, 16 lutego 2013

Pytanie I - wyniki

Minął tydzień i nastała kolejna sobota, tak więc czas na wyniki pierwszego pytania-ankiety ^-^
Co prawda zagłosowały tylko dwie osoby, Asuka i Beata Metallica - dziękujemy Wam bardzo :* Ja i tak myślałam, że może nikt nie zagłosować ^-^'
Wybrałyście piosenki:
Fairy Tail op 1  - "Snow Fairy" wyk. Funkist
Bleach op 5 - "Rolling Star" wyk. Yui

Te dwie piosenki znajdą się na naszej playliście na blogu i będą tam przez cały tydzień :) 
Już jutro kolejne pytanie-ankieta!

6 komentarzy:

  1. Noś kurka, miałam tam napisać komnta i zapomniałam :/ Wybaczcie... A piosenki bardzo fajne, uwielbiam obydwie. Może tak właśnie piosenki z obecnej "top-listy" wrzucać do odtwarzacza? Pozdrawiam i liczę na więcej takich ankiet (kolejna jutro ^.^), a sam pomysł z wybieraniem playlisty wydaje mi się fajny, jeśli nie myślałyście nad tym to może warto? :D A tak przy okazji... chcecie obecną maskotke bloga bez tła? :P Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zdarza się :) hmm... czemu nie :D z tą maskotką miałam "ubaw", bo na kompie nie mam tła, a tu jest -.- dzięki i wzajemnie :***

      Usuń
    2. A to wredna maskotka xD

      Usuń
    3. No... w ogóle się nie chce słuchać T_T ale w końcu to Inuyasha xD

      Usuń
  2. Ja przypadkiem jak siedziałam u was na blogu usłyszałam piosenke z odtwarzacza : tatta hitotsu no omoi - Kokii , teraz cały czas w kółko tego słucham <_> I zapraszam do siebie na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zażalenia proszę składać do Kokii, nie do nas xD na pewno dzisiaj przeczytam :)

      Usuń