niedziela, 31 marca 2013

イースター – czyli Wilekanoc


Z okazji świąt Wielkiej Nocy,
życzymy wszystkim
smacznego jajka,
czekoladowego króliczka,
słodkiego baranka,
kosza słodyczy,
dużo miłości,
ładnej pogody,
mokrego dyngusa
i napływu weny.!
♥ ♥ ♥

Jeszcze raz  szczęśliwej Wielkanocy.!
Życzą Kaya i Shi :)
P.S.
Wszystkich bardzo przepraszam, że wczoraj nie pojawiła się recenzja, ale z powodu świątecznych przygotowań nie dałam rady jej napisać :( Jednakże obiecuję, że dzisiaj wieczorem na pewno się pojawi! :)

5 komentarzy:

  1. I wzajemnie :) A więc czekamy na kolejną recenzję. O jakiej anime bęzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj został wydany ostatni odcinek Fairy Tail, który zapoczątkował przerwę, więc postanowiłam, że właśnie recenzja tego tygodnia będzie o Fairy ;)

      Usuń
  2. Supeeeeeer! Fttt! C: Nawzajem milych swiat c: szkoda ze ostatni odcinek ale moja uwage zwrocil wielki napis to be continued c: jutro jest lany poniedzialek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Tak, jutro jest lany poniedziałek, ponoć nawet ma padać deszcz zamiast śniegu...

      Usuń
  3. łee nie zauważyłam tego posta i napisałam już wcześniej świąteczne życzenia :P
    Ale jeszcze raz, wesołej wielkanocy wam życzę :*
    A co to znaczy mieć świąteczne urwanie głowy doskonale zdaje sobie sprawę, więc na kolejną recenzje zaczekamy grzecznie (lecz niecierpliwie), tyle ile będzie trzeba :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń