niedziela, 3 marca 2013

Koniec Fairy Tail?


Jak donoszą informatorzy z serwisu ANN w japońskim magazynie „Kodansha” wydawnictwa „TV Magazine” w piątek ma pojawić się oficjalna informacja odnośnie zakończenia emisji anime „Fairy Tail”, które ma nastąpić 30 marca tego roku.

Emisja anime trwa od października 2009 roku na kanale TV-Tokyo i podzieli losy innych anime tj. „KHR” i „Bleach”.


Jak zapowiadają, kwietniowy numer magazynu „Jump Square” wydawnictwa „Shueisha” ma powiadomić w poniedziałek, że anime „Driland” rozpocznie swoje nadawanie w miejsce „Fairy Tail” już od 6 kwietnia o 10.30 (czasu japońskiego) w sobotę.


Autor mangi “Fairy Tail” Hiro Mashima napisał na swoim koncie na Twitterze: „Aż nadszedł ten czas, nie mogłem nic powiedzieć, nawet jeśli bardzo chciałem to zrobić. Proszę o cierpliwość i trochę czasu, aż znów będę mógł podzielić się z wami dobrymi informacjami”.

Obecnie nie ma informacji na jak długo zostaje zawieszona emisja anime. Odcinek oznaczony numerem 175 będzie tym ostatnim.

Źródło: ANN
Informacja zaczerpnięta z: fairy-tail.pl

Co o tym myślicie? To koniec Fairy Tail w tym roku? Czy może jednak pojawi się informacja, że zmieniana jest tylko stacja lub czas emisji? Powiem szczerze, że nadal mam taką nadzieję. Na szczęście Fairy Tail to bardzo popularna seria i jestem pewna, że to może być tylko chwilowa przerwa ^-^

EDIT!
Według najnowszych informacji, jakie znalazłam w Internecie, przerwa w nadawaniu jest spowodowana tym, że anime nadgoniło akcję dziejącą się w mandze, jednakże w czerwcu ma być wydany najnowszy OVA 5 i anime ma również zostać wznowione w tym roku! ^_^
W końcu Fairy Tail musi się doczekać zaskakującego końca, które zadowoli wszystkich, prawda?! ^_^

7 komentarzy:

  1. Też płakałam, że to już koniec ;___; normalnie ryczałam ale uspokoiłąm się, że aniem nadal muszą wznowić bo nie możlwie by w 4 odcinkach zmieścili wszystko z mangi anime wznowią na sto procent i manga idzie dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anime na pewno zostanie wznowione, nie ma co do tego wątpliwości, tylko nie wiadomo kiedy... Pozostaje czekać na nowe informacje i zadowolić się mangą.

      Usuń
  2. Jak dla mnie nie jest to zła informacja. Oczywiście fajnie by było gdyby wciąż było ono emitowane tak jak zawsze, ale zawsze są też plusy. Nie jestem raczej sceptycznie nastawiona do fillerów. Zawsze to jakaś odskocznia, pokazanie czegoś czego nie ma w mandze, nigdy nie wiemy co może się stać i to jest w pewnym sensie plus. Cóż... Informacja o tym, że przestaje być nadawane wyryła w mojej głowie spekulację, że na jej miejsce trafi Bleach. Niestety zawiodłam się. Na miejsce FT emitowany będzie serial Driland :( I już po mojej nadziei na powrót Wybielacza.
    Mam jednak mieszane uczucia co do informacji, że FT wróci już 6 kwietnia. Jak dla mnie to o wiele za wcześnie. Trzeba jednak czekać i główkować o jakiej niespodziance mówił Mashima-sensei ^^
    Ramen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fairy Tail chyba nie wróci 6 kwietnia, tylko wtedy zacznie się emisja "Driland". A szkoda..
      Nie pozostaje nic innego jak czekać :(

      Usuń
    2. No, chyba. Wiem jedynie, że mój angielski leży xD Możliwe, że będzie to samo co z Naruto i będzie druga seria. Kto wie~ Chociaż patrząc przez pryzmat Naruciaka, to tam też pomiędzy 1 i 2 serią był specjalny (Drużyna Kakashi'ego i takie tam) zaś w FT były dwa tygodnie postuchy (Dwa fillerowe rozdziały mangi) Możliwe, że seria się zakończy na tym jak Jellal zobaczył twarz zamaskowanej osoby (Nie spojeleruje kim ona będzie xD Kto nie czyta mangi i tak możliwe, że się dowie dopiero w wakacje xD) Pozostaje nam jeszcze tylko walka Ichiyi i Smoczych Zabójców. A potem... A potem post i nadganianie innych tasiemców (Trzeba w końcu One Piece ustabilizować xD)
      Jednak dalej jestem zdania, że fajnie by było zobaczyć jakieś filery i odciąć się na chwilę od głównego wątku. Trzeba czekać.
      Ramen!

      Usuń
  3. rany, rany zawsze mam tego pecha a ze jak spodoba mi sie anime to ono sie kończy, ma przerwe.
    Co ty z tym Ramen masz? :)

    OdpowiedzUsuń