sobota, 2 marca 2013

Pytanie II - wyniki

Dziś sobota i przed nami wyniki drugiego pytania - tym razem o ulubiony paring z anime :). Lista paringów, które wypisały nasze drogie czytelniczki, była dłuuuga, ale w końcu udało mi się wyłonić trzy pierwsze miejsca, chociaż na każdym z nich jest po co najmniej kilka anime ex aequo ^-^". Tak więc...

I miejsce:
Gajeel x Levy (Fairy Tail)
Otani x Risa (Lovely Complex)
Matsumoto Rangiku x Gin (Bleach)
Misa x Raito (Death Note)

II miejsce:
Sasuke x Sakura (Naruto)
Luffy x Nami (One Piece)
Aoi x Oga (Beelzebub)
Misaki x Usui (Kaicho wa Maid-sama)
Yamato x Mei (Sukitte Ii na yo/Say I love you)
Natsu x Lucy (Fairy Tail)
Jellal x Erza (Fairy Tail)
Gray Juvia (Fairy Tail)
Naruto x Hinata (Naruto)

III miejsce:
szczerze? wszystkie pozostałe paringi, który zostały wypisane w komentarzach, a nie są tu wymienione ^-^" miały po prostu po tyle samo "głosów", czyli po jednym, a jest ich na tyle dużo, że lista paringów na trzecim miejscu byłaby dłuuuga... ^-^"


Mam nadzieję, że niczego nie przekręciłam. Nie byłam pewna co do "Sukitte Ii na yo", czy na pewno jest to to samo, co "Say I love you", ponieważ nie oglądałam tego anime, a dwie czytelniczki wymieniły ten sam paring, jednak z innymi tytułami. Mam jednak nadzieję, że to jedno i to samo anime i niczego nie pomieszałam ^-^'.
Dziękujemy wszystkim za Wasze odpowiedzi :* Już jutro kolejne pytanie ;)

4 komentarze:

  1. Ładnie wyszło, a Gajeel z Levy na tym pierwszym miejscu.. Zasługują, nie ma co :) Matsumoto i Gin? Ja powiedziałabym bardziej, że MatsumotoxToshiro, no ale :)
    Nie miałam przez pewien czas neta i mnie nie było, a też dopisałabym coś od siebie, gomen ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Matsumoto x Gin albo Matsumoto x Toshiro się nie wypowiem, bo nie oglądałam Bleacha ^-^'.
      Nic nie szkodzi, mam nadzieję, że na kolejne pytanie, które pojawi się za parę chwil na blogu, będziesz mogła odpowiedzieć, jeśli będziesz chciała ;).

      Usuń
  2. Tak. Sukitte Ii na yo to to samo co Say I love you, tyle że są to tytuły w języku japońskim i angielskim ^^
    Też cieszy mnie fakt, że Galevy jest pierwsze. Przecież oni są tacy słodcy razem, że Mashima-sensei zgrzeszy jeśli oni nie skończą razem *^*
    NIE! MatumotoxGin 4ever! >_< Tosiek jest mój, więc fara mi od niego =_=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, przynajmniej nic nie pomyliłam ^-^. Nie znam japońskiego na tyle dobrze, by stwierdzić, czy tytuł oznacza to samo, co po angielsku, więc nie byłam pewna ^-^'.

      Usuń