niedziela, 3 marca 2013

Pytanie III

Dzisiaj niedziela, więc kolejne, już trzecie, pytanie przed nami ^-^. Skorzystam z propozycji Misaki Takanashi, zwłaszcza, że sama myślałam nad czymś nieco podobnym ;). Tak więc...

Wybierzcie swoich 10 bishów - najprzystojniejszych według Was ;)
Za tydzień  przedstawimy 10 najprzystojniejszych, których wybrałyście,
czyli  TOP 10 bishów.

A bishe, czyli bishoneni, to po prostu przystojniacy z anime/mang ;).
Zasady są właściwie takie same, jak przy ankiecie na temat ulubionego paringu z anime - wypisujecie, potem my zliczamy i w przyszłą sobotę publikujemy wyniki :).

12 komentarzy:

  1. czym są bishe O_o uznam ze chłopaki z anime ale ja 10 nie mam!
    1.Sasuke Uchiha ;_;
    Koniec ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładam tak jak Ciapek, że to chłopaki z anime *-*
    1. MEPHISTO PHELES - jak tu go nie kochać ;*
    2. Toshiro Hitsugaya
    3. Ichigo Kurosaki
    4. Ryuji Suguro
    5. Rin Okumura
    6. L
    7. Gajeel Redfox
    8. Gray Fullbuster
    9. Raito Yagami
    10. Yukio Okumura
    Kolejność przypadkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładniej to są Ci tacy piękni chłoptasie... Jeszcze niedawno znienawidzony przeze mnie typ zniewieściałych facetów w anime :P Ale ostatnio jakoś mi się to odmieniło - choć najciekawszym według mnie postaciom daleko do wyidealizowanej piękności.
    1.Grimmjow Jaegerjaquez (Bleach)
    2.Kakashi Hatake (Naruto)
    3.Haru Yoshida (Tonari no Kaibutsu-kun)
    4.Yano Motoharu (Bokura ga Ita)
    5.Tatsumi Oga (Beelzebub)
    6.Yagami Raito "Kira" (Death Note)
    7.Rin Okumura (Ao no Exorcist)
    8.Tomoe (Kamisama hajimemashita)
    9.Takumi Usui (Kaichō wa Maid-sama!)
    10.Gray Fullbuster (Fairy Tail)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie są tacy źli... przynajmniej niektórzy xD
    Yasha, napisz co sądzisz o nowej recenzji, bo nie umiem za bardzo ocenić, jak wyszła ^-^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że pytasz Yashy, ale ja ci też chće odpowiedzieć. Czuję, ze jesteś na mnie za coś obrażona ale chcę ci też pomóc ^^
      Mi recenzja się podobała! Idę pisać rozdział ;3

      Usuń
    2. Asuka-chan, nie jestem na ciebie o nic obrażona, naprawdę :) więc się o nic nie martw :* ostatnio mam urwanie głowy w szkole i niestety nie mam czasu czytać blogów, przepraszam :( ale obiecuję, że jak tylko będę miała chwilę, to wszystko nadrobię, przepraszam, że cię zmartwiłam :*

      Usuń
    3. Juz myslalam xD no dobrze to sie ciesze bardzo. Nie bede juz w tym pytaniu spamowac komentarzami. Och szkola... My mamy takiego kolege z klasy ktory ma od nas lepsza pamiec i zapamietuje z lekcji do lekcji.. Tez kiedys tak mialam ale teraz nie slucham lekcji xD no zalezytez jakiej xD

      Usuń
  5. 1.Okita Souji (Hakuouki)
    2.Gareki (Karneval)
    3.Kise Ryota (Kuroko no Basuke)
    4.Toma (Amnesia)
    5. Usui Takumi (Kaichou wa Maid-sama!)
    6. Hibari Kyoya (KHR)
    7. Naruto Uzumaki (Naruto)
    8. Lavi (D.Gray-Man)
    9. Nezumi (No.6)
    10. Liberta (Arcana famiglia)
    To są tacy... Ulubieni mężowie z haremu (Nie są po kolei, bo Gareki powinien być pierwszy >.> Szkoda, że Lena nie ma w anime też by się tu znalazł w pierwszej 3 q.q) Chociaż gdybym miała w tej chwili patrzeć całkowicie na wygląd to panowie Shinsengumi zajęliby bezkonkurencyjnie wszystkie miejsca. Przecież tam bish bishem pomiata ._.
    Btw. Nie nawijam już, chociaż i tak mi tutaj jeszcze ze 100 brakuje q.q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wymienianie wszystkich bishów z Hakuoki zajęłoby chyba wszystkie miejsca, a przynajmniej większość... Chociaż ja akurat na pierwszym miejscu wymieniłabym Hijikatę ;D

      Usuń
    2. Dokładnie! To jest raj bishów! *-* u mnie pierwsze miejsce zająłby Harada ^_^ widzę Misaki, że ty też jesteś fanką kochanego rudzielca, Laviego <3

      Usuń
    3. Tak. Większość by na pewno zajęli ^^ Ale ja i tak kocham tego sadystę Souji'ego q.q Na dodatek teraz wychodzi film z nimi, więc tym lepiej dla oczek *p*
      Awwwwwwwww~ Lavi <3 Jak go niby nie kochać? Szkoda, że mandze jest go teraz... Wcale go teraz nie ma ._. Ale Yuu i Allen też fajni, tyle że się nie zmieścili już na liście ;_;
      Zapewne jak znam życie, już niedługo wszyscy na powrót będą się jarać tym anime
      Jeśli KyoAni nie robi sobie znów jaj z fangilrów na dzień kobiet xD Pożyjemy, zobaczymy ^^ Ale ci bishe jednak zasługują żeby mieć swoje anime, nooo~ Q.Q

      Usuń
  6. Souji to największy sadysta jakiego znam xD ale jestem wierna Sanosuke <3 taaaaaaak, film~ jaram się *-*
    Lavi jest boski <3 no... Hoshino mogłaby w końcu go pokazać, bo nie wiem, co się z nim dzieję i się o niego martwię T_T Yuu i Allena też uwielbiam <3
    ulala... sami bishe, może obejrzę... ;> no xD

    OdpowiedzUsuń