niedziela, 24 marca 2013

Pytanie VI

Hmm... Niedziela! Czas na kolejne pytanie-ankietę! ^-^
Tak dzisiaj myślałam i myślałam, o co Was zapytać i postanowiłam, że... dzisiejsze pytanie będzie dotyczyć naszego bloga. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. :)
Pojawiło się już parę naszych recenzji i chciałybyśmy się dowiedzieć, które według Was są najbardziej ciekawe i zachęcają do obejrzenia danego anime! Liczymy na szczere opinie! ^-^


Już nie możemy doczekać się Waszych komentarzy! Ja jestem podekscytowana! ^-^
A teraz czas na naukę... -.- 
Mata ne :*

7 komentarzy:

  1. Ao no Exorcist i Kamisama Hajimemashita już wcześniej obejrzałam, więc choć recenzje mi się podobały nie oglądałam ich po raz kolejny.
    Dzięki wam obejrzałam Tonari no Kaibutsu-kun i przez to anime zaczęła się moja przygoda z takimi troszki romantycznymi produkcjami ^.^ Za co wam bardzo dziękuje. No i teraz ostrzę sobie ząbki na La Corda D'Oro ~primo passo~ - również dzięki waszej recenzji :) Tylko muszę troche więcej czasu na to znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy nas to i nie masz za co dziękować, bo my piszemy te recenzje dla naszych Czytelników, bo tylko dzięki Wam ten blog istnieje ^-^
      Dziękujemy bardzo! :*
      Wiem coś na temat "znalezienia czasu", ostatnio mam z tym problem ^-^"

      Usuń
  2. Przez x ilość anime, które teraz oglądam jednocześnie jeszcze niczego nie "wybrałam" z tego co poleciłyście, a jeśli chodzi o recenzje to najbardziej podobały mi się chyba te o Ao no exorcist i Kuroshitsuji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodoba Ci się ich wkrótce znacznie więcej! ;)

      Usuń
  3. Ao no excprtist i kamisama hajimemashita. Kamisama ogladalam przed wasza recenzja wiec milo mi bylo przezyc od nowa ten czy te anime a raczej odcinki tak mowiac c: . A ao no exorcist obejrzalam 1 odcinek i czekam na wolny weekend by to obejrzec xD bo dzisiaj bylam na urodzinach a wczoraj na projekcie xD biedne weekendy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję waszego bloga do The Versatile Blogger Award! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu w zakładce pod tą nazwą c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki waszym recenzjom planuje obejrzeć Kuroshitsuji i La Corda D'Oro
    Ale przez brak czasu muszę się wstrzymać z oglądaniem ;]

    OdpowiedzUsuń