niedziela, 31 marca 2013

Pytanie VII

Dzisiaj kolejne pytanie i chociaż bez poślizgu, to także się nie spieszyłam z dodaniem go, za co przepraszam, ale zupełnie nie ogarnęłam, że powinnam je dzisiaj napisać ^-^". Tak więc, trochę na odmianę...

Kto jest Waszą znienawidzoną postacią żeńską?

Postaci mogą być oczywiście z dowolnego anime, żeby nie robić Wam problemu z wybraniem jednej, tym razem proponujemy wymienienie trzech postaci, jeśli oczywiście się tyle uzbiera :). Wydaje mi się jednak, że z uzbieraniem trzech znienawidzonych, wkurzających bohaterek anime nie będziecie mieli problemu... xD
Przy okazji jeszcze raz wesołego Alleluja i śnieżnego dyngusa!

8 komentarzy:

  1. Muszę się nad tym dogłębniej zastanowić... a jest już późno... Zastanowie się i napisze jutro :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hnmm.
    Numerem jeden na mojej liście jest Orihime z Bleacha.. za każdym razem jak ją widzę coś się we mnie gotuje ;> No to może żeby nie była samotna, dodam jeszcze Lisannę (Fairy Tail) i Misę (Death Note).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nie tylko w Tobie się gotuje, ja mam z nią tak samo ;> i tak samo mam z Lisanną i Misą xD

      Usuń
  3. Lisanna z Fairy Tail
    Inoue Orichime z Bleach
    Nana Komatsu (Hachi) z Nana

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Hinata Hyuuga
    2. Hinata Hyuuga
    3. Hinata Hyuuga
    Tego babsztyla chyba żadna nie przebije, nawet Juvia xD Rozumiem, że jest zakochana, ale wkurza mnie, że cytuje słowa Naruto, jest taka cicha, jej głos, wygląd i że... że jest -_- Śmierć była jej pisana w moim DJ xD
    A: Ale ja ją lubiłam ;_;
    Y: I sama ją zabiłaś, Ayaka, nya >^.^<

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Lisanna!
    2. Sakura (naruto)
    3. Siesta ( zero no tsukaima)
    Nikt nie moze oderwac prawdziwej milosci nalu ~ no chyba ze lisanna -.- siesta chce byc z saitem ale on jest juz z louise kurde no! Zostawcie go w spokoju! Ps moze recenzja zero no tsukaimy? C: a sakura... Tak sobie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do recenzji Zero no Tsukaima się przymierzam zaraz po Durararze ;D Za Siestą też średnio przepadam, ale jeszcze bardziej nie lubię jaśnie księżniczki... Uch... Jak ona miała na imię? xD

      Usuń
  6. 1. Sakura Haruno
    2. Aoi Kunieda
    3. Orichime Inoue

    OdpowiedzUsuń