niedziela, 21 kwietnia 2013

Pytanie X

Hmm... myślałam, myślałam i w końcu wymyśliłam pytanie na dzisiejszy dzień! ^-^ Brzmi ono następująco:

Na jakich stronach oglądacie anime?
Jakie napisy Wam najbardziej odpowiadają?

I pomyślałam, że strzelę dwa pytanka, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu! ^-^ Jest dużo stron z anime i dużo grup tłumaczący, dlatego jestem ciekawa, jakie Wy najbardziej lubicie. Zwycięzców tego pytania dodamy do naszych linków ; )
Mata ne :*

PS. POWODZENIA GIMNAZJALIŚCI!!! : D

8 komentarzy:

  1. Ja raczej oglądam filmiki online już z wgranymi napisami, jest jakaś stronka z napisami... ale nie pamiętam adresu :D
    A tak to przeważnie oglądam na animezone bądź anime-shinden ... a i wbijam.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. wibjam.pl
    2. anyfiles.pl
    3. animeplus.tv
    4. animehere.com
    5. shippuuden.pl/fairytailnakama.pl
    6. youtube, chomikuj czy inne cuda prywatne stronki
    7. główne strony japońskie z anime
    8. po hiszpańsku, ale nie wiem na jakiej to jest stronce, bo powiadomienie o nowych odcinkach dostaję na fb >.>
    I przepraszam za ubogi komentarz. Jestem dzisiaj tak na siebie wściekła, że przez przypadek skasowałam wcześniejszy, dłuższy ._.
    Btw. A matura? A testy kompetencji? Nie tylko w gimnazjum coś piszą, no ej! >.<
    Pozdrawiam i idę się dalej załamywać...
    Ps. Tak, właśnie taka będzie moja frekwencja i długość komentarzy aż do 16 maja -w-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misaki, spokojnie, w poście za dwa tygodnie będą życzenia dla licealistów ^-^ My trzymamy za wszystkich kciuki! ^-^

      Usuń
  3. Animezone.pl
    Anime-odcinki.pl
    Anime-shinden.pl
    Animeon.pl
    Fairytailnakama.pl
    Fairy-tail.pl
    Shippuuden.pl
    Animeavenue.net
    Snk.wbijam.pl
    Wbijam.pl
    No i tyle.. XD
    Ja wole ogladac bez napisow chociaz nic nie kumam czasami xD ale jak juz to polskie. Z angielskimi to tylko fairy tail abo bez by jak najszybciej obejrzec c; najlepsza stronka to anime-odcinki.pl widze ze jeszcze nieznana powszechnie. Tam sa najszybciej odcinki nie mowie ze tlumaczenia sa zle czy upload ale.. To najlepszy serwer z jakiego mozna ogladac wg mnie xD czekam na pytanie z czego czytacie mange pizdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anime-shinden.info* xdd

      Usuń
    2. ulalala... bogata kolekcja :D spokojnie, pytanie o mangę też będzie ;)

      Usuń
  4. Hmm... ja oglądam tylko na anime-shinden.info i wbijam.pl ewentualnie na kreskóweczki.pl ;p
    A napisy tylko polskie xd

    OdpowiedzUsuń