niedziela, 28 kwietnia 2013

Pytanie XI

Dzisiaj jedenaste już pytanie ^-^. Będzie ono odrobinę mniej związane z anime i mangą, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. A więc...

Jaki jest Wasz ulubiony japoński wykonawca?

Mam na myśli zespoły, wokalistów, wokalistki czy jakichkolwiek innych muzyków ^-^. Czekam na Wasze odpowiedzi, sama słucham trochę japońskiej muzyki, m.in. Kalafiny, Kokii czy Kany Nishino, ale uwielbiam też dźwięk shamisenu czy tradycyjną pieśń gejsz - "Gion Koutę", więc jestem tym bardziej ciekawa Waszych odpowiedzi :).

5 komentarzy:

  1. Ja niestety w tej kwestii wypowiedzieć się nie mogę. Czasem jak natrafię na fajny utwór jakiegoś japońskiego wykonawcy lub zespołu to po prostu słucham, czasem nawet przesłuchuje sobie soundtracki z anime... to chyba najbliżej mnie jeśli chodzi o moje powiązanie z muzyką japońską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja zaraziłam się japońską muzyką od Kayi, która słucha jej o wiele więcej ode mnie ^-^.

      Usuń
  2. Jeśli nie liczą się endingi/openingi z anime, to raczej nie :< Podobnie jak Yasha, zresztą. Chociaż.. słucham na waszym bolgu, to się liczy? >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Akiko Shikata! Poznałam jej piosenki z endingi Itsuka Tenma no Kuro Usagi c; Ma śwetne, mroczne piosenki, które lubię ^^ Jest super i wg xD Tak więc moją jej ulubioną piosenką jej Erato ;p

    OdpowiedzUsuń