poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Zawiecha

Dzisiaj niestety mniej wesoło... Jak sami widzicie, ostatnio zdarzały nam się opóźnienia w pisaniu postów, czasami nowe notki pojawiały się dopiero następnego dnia. Staramy się, jak możemy i chciałyśmy tego uniknąć, bo i mnie i Kayi bardzo zależy na tym blogu i niezmiernie cieszy nas zainteresowanie z Waszej strony, Wasze liczne komentarze i pozytywne opinie, ale... Obie jesteśmy w liceum, swoją drogą w tej samej klasie ^-^. Problem niestety polega na tym, że nie mamy za wiele czasu, zdarza się, że piszemy po kilka sprawdzianów i kartkówek w tygodniu albo zalewa nas tsunami prac domowych. Wtedy właśnie, gdy zaczyna się problem z brakiem czasu, pojawia się także kłopot ze znalezieniem chwili dla bloga. Jakby tego było mało, Kaya na samym początku czerwca wyjeżdża na ponad miesiąc, przez co teraz będzie miała więcej nauki, by wszystko zawczasu pozaliczać, ja zaś miałabym sama całego bloga na głowie. Dlatego postanowiłyśmy po długich naradach i naprawdę niechętnie zawiesić bloga do wakacji. W sobotę pojawią się jeszcze wyniki pytania VII. Będziemy tu oczywiście zaglądać, może pojawią się jakieś informacje. Nie zamierzamy oczywiście porzucić tego bloga, obiecujemy wznowić działalność wraz z początkiem wakacji. A póki co dziękujemy Wam za prawie dwa miesiące razem :).














Prima Aprilis ^o^

6 komentarzy:

  1. No ja mam nadzieje, że to tylko kawał na prima aprilis...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to widać na samym końcu, tak, żartowałam, przepraszam za moje złowieszcze żarciki, ale Kaya też nie miała nic przeciwko takiemu postowi na Prima Aprilis ;D

      Usuń
  2. Kurde, gdybym nie zobaczyła tego "Prima Aprilis" na końcu, tobym chyba niue wiem co wam zrobiła :D Jesteście złowieszcze :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, ja tego prima aprilis nie zobaczyłam O.o Tego na dole, dopiero jak przeczytałam komentarz Beaty xD Ale nie straszcie nas w ten sposób, chybe że chcecie być odpowiedzialne za kilka zjazdów na zawał xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Was za to przepraszamy, ale nie mogłyśmy się powstrzymać xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah, przepraszam, wpadłam na taki złowieszczy pomysł, Kaya się zgodziła, no i tak jakoś wyszło... xD Jeśli komuś skoczyło ciśnienie, to też przepraszam xD

    OdpowiedzUsuń