niedziela, 5 maja 2013

Info

Jak widzicie, dzisiaj zamiast recenzji mamy notkę informacyjną. A recenzji można spodziewać się za tydzień. Otóż... Od teraz wszystkie posty (recenzje, pytania i ich wyniki) będą pojawiać się CO DWA TYGODNIE. Będzie tak z paru przyczyn, m.in. z powodu tego, że i ja i Kaya mamy sporo nauki, a czasu wolnego niestety nam nie przybywa. Ma to też taki nieco mniej oficjalny powód, a mianowicie obie mamy wrażenie, że znacznie większym powodzeniem cieszą się pytania niż recenzje, a to właśnie recenzje są główną treścią tego bloga. Tak szczerze - nie raz jest tak, że napisanie recenzji zajmuje nam całkiem sporo czasu, czasem trzeba się trochę namyśleć, żeby przedstawić Wam ogólny zarys akcji, a przy tym nie spoilerować, samo znalezienie obrazka z "logiem" anime też potrafi zająć chwilę, a każdy pisany przez nas tekst jest przez nas sprawdzany, właściwie ja sama robię na blogu za kogoś w rodzaju korektorki, bo sprawdzam wszystkie nasze teksty i nie raz je poprawiamy, konsultujemy się przy tym, głowimy, jak coś napisać. To wszystko zajmuje trochę czasu, wymaga włożenia w to jakiegoś wysiłku, nie raz przekopania Google'a czy Youtube wzdłuż i wszerz. Ostatnio, by wstawić opening do pominiętej przez czytelników recenzji Durarary!!, Kaya ściągnęła skądś oryginalny opening, potem mi go przesyłała i tak okrężną drogą wstawiałyśmy go na bloga, bo, najprawdopodobniej przez wzgląd na prawa autorskie, nie dał się wstawić do postu w inny sposób. Powiedzmy sobie szczerze... Nie zawsze też aż tak bardzo chce nam się siedzieć cały sobotni wieczór nad recenzją, dlatego też będziemy je pisać co dwa tygodnie, by móc na spokojnie przygotować sobie tekst. Pisząc nasze recenzje, próbujemy też trafić w to, co akurat chcieliby przeczytać nasi czytelnicy. Jak to ostatnio było chociażby z recenzją Zero ^-^.
Nie piszę tego wszystkiego po to, by pomarudzić, ale dlatego, że autor bloga też człowiek, nie zawsze ma siłę i ochotę na pisanie, a przeważnie jednak miło, gdy ktoś przynajmniej jakoś skomentuje taką recenzję, bo jesteśmy bardzo ciekawe Waszych opinii i bardzo zależy nam na naszych czytelnikach.

1 komentarz:

  1. Właściwie... To ja tu zaglądam codziennie dla muzyczki, bo po youtube nie chce mi się wpisywać, a tak wystarczy tylko r wpisać i wasz blog już wyskakuje xD
    Ale ciii! Wypraszam sobie, recenzje czytam, wiem, że nie zawsze komentuję, bo jak już znajdę czas... To jest już nowa ._. Naprawdę cenię Waszą dwójkę. Mało kto tak szybko potrafi napisać nową recenzję, wiem, bo sama kiedyś je pisałam. Aż natrafiłam na SAO, do którego moje odczucia są podzielone, bo novelkę to kocham <3 A anime? Anime to takie...WTF?!Co oni zrobili z moją novelką? ;_;
    W takim razie dwa tygodnie...? A ankieta wciąż otwarta, bo egzaminy ostatnie mam jeszcze w tym tygodniu i dopiero w weekend znajdę jeszcze czas, żeby tutaj zajrzeć ._.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń