sobota, 1 czerwca 2013

Pytanie XII - wyniki

Gomen, gomen, wyniki miały być już dawno, ale, prawdę mówiąc, wyleciało mi z głowy, że miałam je opublikować... Ostatnio mam sporo nauki i przez to mniej czasu także dla bloga. Ach, no i od dzisiaj oficjalnie przejmuję bloga na nieco ponad miesiąc, mam nadzieję, że ze mną wytrzymacie ^-^'.
Pytanie brzmiało:

Jakie jest Wasze ulubione/ukochane anime?

A wyniki przedstawiają się następująco...

I miejsce:
 Fairy Tail
Bleach
Naruto

II miejsce:
Ao no Exorcist
Death Note
Sword Art Online
Beelzebub
Fullmetal Alchemist/Fullmetal Alchemist: Brotherhood

III miejsce:
Pandora Hearts
Dragon Ball Z
 Great Teacher Onizuka
Lovely Complex
Mirai Nikki
Katekyo Hitman Reborn
Code Geass
Ano Hi Mita no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai
No. 6
Neon Genesis Evangelion
Kuroko no Basuke
Area no Kishi
Binbougami Ga!
Puella Magi Madoka Magica
Itsuka Tenma no Kuro Usagi
Another
K-on!

Uff... To by było na tyle. No i wygrały tasiemce ;D Z góry mówię, że dzisiaj raczej nie należy się spodziewać recenzji, bo dość późno wróciłam do domu i nie miałam kiedy się za to zabrać. Postaram się jutro coś naskrobać ^-^'. Zastanawiam się pomiędzy recenzją Kuroshitsuji 2 a Hakuoki, co wolicie? ;D

7 komentarzy:

  1. Tak patrzę, patrzę i myślę... Fullmetal Alchemist powinno być chyba drugie, w końcu dostało więcej głosów niż jeden, co za różnica który "sezon" ;) W końcu Naruto też było pomyślane jako pierwsza i druga seria, a napisane jest już tylko Naruto i... Eh, dlatego nie lubię kiedy manga nazywa się tak, robią anime i drugą serię nazwą inaczej (np. Shippuuden) albo w ogóle zrobią wszystko po raz drugi (Brotherhood). Ale to tylko moje odczucie.
    A recenzja... A ja poproszę Hakuouki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Fullmetala to może rzeczywiście, policzyłam tak osobno, ponieważ niektórzy bardzo nie lubią Fullmetal Alchemist, a są fanami Brotherhood lub po prostu traktują to jako dwie zupełnie różne rzeczy ^-^'. Szczerze mówiąc, ja nie mam nic przeciwko różnym nazwom serii, ale czasem wprowadzają one trochę zamętu, jak chociażby przy takiej ankiecie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Żyjemy, żyjemy, Kaya wyjechała, ale za tydzień wraca, zaś ja kompletnie nie miałam natchnienia do pisania recenzji... Gomen, human po dziesięciu miesiącach siedmiu godzin polskiego tygodniowo ma chwilowo dosyć wypowiedzi pisemnych... Jutro wyjeżdżam, ale będę miała dostęp do internetu i kontrolę nad blogiem i postaram się niedługo wreszcie skończyć recenzję Hakuoki ^-^" Kaya także coś napisze po powrocie, więc w najbliższym czasie coś powinno się pojawić na blogu. Jeszcze raz przepraszam, ale po prostu nie mogłam się zebrać do napisania czegoś... No i zostałam z blogiem sama, więc nie miał mnie kto gonić do pisania na czas xD

      Usuń
    2. Kochane, jak planujecie dłuższą przerwe czy coś to dajcie o tym znać :C Bo stresik człowieka dopada co się z wami i blogiem dzieje :P :*

      Usuń
    3. Jutro wracam do domu i będę miała już normalny dostęp do inernetu, więc postaram się wreszcie skończyć recenzję Hakuoki ^-^" Kaya pewnie także niedługo coś napisze. Gomen za tę przerwę ^-^"

      Usuń
  3. Aaa, również kocham ao no exorcist :3

    OdpowiedzUsuń