niedziela, 21 lipca 2013

Powrót! & Pytanie XIII

Kochani... chciałybyśmy Was wszystkich przeprosić za tak długą nieobecność! ^-^" Ja dopiero niedawno wróciłam, a Shi miała ciężką końcówkę w szkole, więc nie dało rady nic napisać... ;( Teraz chcemy to nadrobić i mamy nadzieję, że wybaczycie nam tę przerwę. Na rozgrzewkę postanowiłam Wam zadać kolejne pytanie! ^-^ Brzmi ono następująco:

Najbardziej intrygujące anime sezonu Lato 2013 to...

Odpowiedzi może być kilka, a wyniki postaram się opublikować za tydzień! ^-^
Pomóżcie nam ponownie rozkręcić tego bloga, liczymy na Was! <3

9 komentarzy:

  1. Świetnie, że wracacie :)
    Najbardziej intrygujące anime sezonu lato 2013 to.. Free! W pierwszym odruchu chciałam napisać o Shingeki no kyojin, ale zorientowałam się, że SnK to wiosna 2013 ;p
    Wprawdzie Frre ma dopiero trzy odcinki, ale z braku obejrzanych anime z tego sezonu postawię na to :) Polecam jeśli ktoś szczególnie lubi pływactwo (i fajne klaty ^^).
    Czekam na wyniki i jeszcze raz ściskam za to, że wróciłyście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie! Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo za wami dziewczyny i za waszym blogiem tęskniłam~ ;_;
    A teraz zaczynamy nową rundkę z odpowiedziami do ankiety *zaciera rączki*
    Nie jestem w stanie wymienić jednego anime, które zaintrygowało mnie w tym sezonie, ale:
    - Free! - ponieważ czekałam na to jak z pieprzem w tyłku już od marca...! xD No i jak nie kochać tych spiłowanych (przez kangury oczywiście) a'la rekin zębów Rina <3 Zresztą myślałam, że to będzie jakiś niewypał całkowicie pozbawiony fabuły... ale jednak. Może nie jest ona jakaś powalająca, no ale istnieje x"D
    - Blood Lad - zaczęło się ciekawie, to znaczy to, że jak wampir zobaczył szkielet tej laski w swoim pokoju ryłam się z niego jak głupia, a przecież czytam na bieżąco tłumaczenie mangi x"D Wydaje mi się, że nie będą w stanie tego spaprać. Całkiem nie zła seria.
    - Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation - odleciałam po jednym odcinku, ponieważ... jeszcze nigdy nie widziałam takiego gniota! >.< Niby oparte na przyzwoitej grze, ale anime wysiada całkowicie. Porażka na maksa!!!
    - Fate/kaleid liner Prisma☆Illya - Kocham, naprawdę z całego serca kocham wszystko co stworzy Type Moon, a już szczególnie jeśli zaczyna się to na Fate! Niby takie magical girls to dla małych dziewczynek, ale jakoś mnie to nie odciągnęło od przeczytania już trzeciej serii mangi x"D (Dla Gilgamesza zrobią wszystko, tylko szkoda, że jest on tutaj może z 10 letnim bachorem ;_;)
    - Gin no Saji - to jest majsterszyk tego sezonu! Naprawdę, oglądajcie to anime! Główny bohater i jego teksty powalają na kolana i... to kolejna seria spod pióra autorki FMA, więc macie dobitne potwierdzenie, że się nie zawiedziecie. Osobiście uważam to za jedno z bardziej oryginalnych serii tego lata. Naprawdę przyjemna komedia ;)
    - Hakkenden: Touhou Hakken Ibun 2nd Season - Czekałam na to najbardziej z wszystkich serii, ponieważ pierwszy sezon był tylko wprowadzeniem bohaterów, a mnie i tak rozkładał na łopatki. Kocham Shino i Murasame, a teksty jakie chwilami padają naprawdę rozbawiają do łez! No i ta fabuła z koralami i ośmioma psami wschodu. Awww~! <3
    - Inu to Hasami wa Tsukaiyou - facet, który lubi książki i sadystka, która pisze jego ulubioną pozycję literacką.... Do teraz ryję się jak ona chciała mieć z nim dziecko i sposób w jaki to opisywała, szczególnie, że był on już wtedy psem~ x"DD
    - Kamisama no Inai Nichiyoubi - pomysł z grabarzami jest naprawdę dobry, no i ten pan HH (takiego tatusia to ja też chcę *p*)i mała Ai (jaka ona słodka *^*) są naprawdę ciekawymi postaciami. Wiele powiedzieć nie mogę, bo widziałam dopiero 2 odcinki, ale podoba mi się i zasługuje na czyjąś uwagę.
    - Rozen Maiden (2013) - CO. TO. KUFFA. JEST. (?!) Widziałam dwa pierwsze sezony i... WTF?! W jednym odcinku upchnęli całą pierwszą mangę (A ona ma ponad 40 rozdziałów!). Okej, grafika z daaaaleka jest nie zła, ale detale leżą i proszę się o pomstę do nieba. Będę oglądała tylko dlatego, że będzie to całkowicie zgodne z mangą, ale gdyby jednak tak nie było, rzuciłabym do razu do serii przerwanych i nigdy więcej nie wznawianych... Jak Bocu no Pico... >.<
    - Senyuu. 2 - Takie pięć minut, a cieszą. Bardzo zżyłam się z tą serią. Nie powala, ale teksty... one bolą. Tak bardzo bolą, że nie wiem~ x"D
    No i pozostało mi jeszcze dziesięć serii, które były z tamtego sezonu lub też są tasiemcami albo też seriami, które leciały kieeedyś tam C:

    Reasumując!
    Najbardziej warte uwagi jest moim zdaniem:
    1. Gin no Saji
    2. Free!
    3. Hakkenden: Touhou Hakken Ibun 2nd Season
    4. Kamisama no Inai Nichiyoubi
    5. Blood Lad

    I teraz czekam na recenzję Hakuouki~ m(_ _)m
    Ramen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wydawało się takie krótkie Q_Q

      Usuń
    2. Recenzję Hakuoki obiecuję napisać przed wyjazdem, jak nie, to możecie mnie znienawidzić ;_;

      Usuń
    3. Misaki-chan, przecież u Ciebie takie komentarze to standard xD Shi-chan, liczę na Ciebie ;>

      Usuń
    4. Kaya-senpai, ostatnio w ogóle nie mam czasu na pisanie komentarzy, więc pisuję jakieś miniaturki! Ten to jakiś taki gigant! >.<
      Gigant...?
      GI-GANT...
      G-I-G-A-N-T...
      Tytani...! Bosz~ x_X Ratujcie mnie, powoli naprawdę mam manię na SnK xD *powiedziała ta, której rodzeństwo wystawiła na podwórku scenkę walki z tytanami żołnierze(najmłodsi) vs tytan-gigant (najstarszy)... I to nagrało, dodając narratora, przez co wygląda to jak horror*
      Nigdy nie dopuszczę ich do mojego laptopa, szczególnie siostry, bo ona za bardzo chce oglądać dalej moje najukochańsze K-project <3
      Spokojnie, nie czyń drugiemu co tobie nie miłe. Zresztą nikt nie znienawidzi cię Shi-senpai za to, że nie napisałaś recenzji o czasie. Mnie dostał się jedynie opierdziel i łezki od kochanej Black, że usunęłam jej bloga z basugej <3 Ale kiedyś go wznowie, więc wszyscy zadowoleni. Kompromis! >D
      Ale jeśli nie będzie jej przed wyjazdem... Pewnie się nie dowiem, bo sama niedługo wyjeżdżam xD
      Ramen, kochani, Ramen! ;*

      Usuń
  3. Ohayo!
    Nominowałam cię do Liebster Award ^^ Szczegóły w tej notce: http://animemaniaczka.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam ten blog do Liebster Award. Więcej tutaj http://xyume-no-sekaix.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam ten blog do Liebster Award. Więcej na: http://japonia-forever.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń