sobota, 3 sierpnia 2013

Pytanie XIII - wyniki

Czas na wyniki pytania XIII! Nie dodawałam ich wcześniej, gdyż czekałam na więcej głosów, ale jako iż są wakacje, nie liczę na dużą aktywność z powodu wyjazdów. :)
Tym razem pytanie brzmiało:

Najbardziej intrygujące anime sezonu Lato 2013 to...

A oto wyniki:
I miejsce:
Free!

II miejsce:
Gin no Saji
Hakkenden: Touhou Hakken Ibun 2nd season
Kamisama na Inai Nichiyoubi
Blood Lad

Pytanie XIV już niedługo, a w przyszłym tygodniu postaram się dodać (w końcu) recenzję anime lub mangi, jeszcze nie wiem, co to będzie, może Was czymś zaskoczę? ;) 
Planuję również zmianę graficzną na blogu, jak i również zmianę oprawy muzycznej. Zobaczymy, co z tego wyjdzie i mam nadzieję, że Wam się spodoba! To jest dla mnie najważniejsze. :)
Chciałabym również bardzo podziękować w imieniu moim i Shi za kolejne nominacje do Liebster Award! Qawsheda , Aiyumi , Ewa-chan bardzo Wam dziękujemy! Na Wasze pytania odpowiem w zakładce "Liebster Award", gdyż już jakiś czas temu zostałyśmy nominowane. :)

5 komentarzy:

  1. Fajny blog. :)
    Zapraszam do mnie: http://swiat-rysunkow-n.blogspot.com/ Teraz temat o mandze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie żebym poganiała, ale kiedy następne pytanie lub recenzja? ;)
    Nie myślcie czasem, że skoro nikt nie pisze, to nikt nie czeka (bo nic bardziej mylnego). I widzę nowy szablon, lubiłam tamten, ale obecny jest równie śliczny co poprzedni :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gomen ne! Obiecuję, że recenzja pojawił się w tym tygodniu! Już zaczęłam ją pisać, więc proszę, poczekajcie jeszcze chwilę. ^-^"
      Tak jest! :* dziękuję :* chcę, żeby wygląd bloga podobał się przede wszystkim czytelnikom :)

      Usuń
  3. Wpadłam tu przypadkiem i mam bardzo ważne pytanie! Zauroczyła mnie piosenka która tu leci. Nazywa się "requiem". Jaki jest wykonawca? I czy taki jest tytuł tej piosenki? Bardzo proszę o odpowiedź, chcę ją znaleźć i sobie ściągnąć ;)
    Kirima.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... ja uwielbiam tę piosenkę! ;)
      "Requiem" - to tytuł, a wykonawczynią jest Hiiragi Nao
      Przy okazji ten utwór pochodzi z anime "Tasogare Otome x Amnesia", polecam! :D
      tutaj możesz ściągnąć tę piosenkę -> http://www.openingsanimes.com/2012/08/tasogare-otome-x-amnesia-opening.html

      Usuń