piątek, 20 września 2013

Manga & Anime Blogger Tag

Ten tag powstał, aby łączyć fanów M&A piszący blogi. Należy opowiedzieć na 10 zawartych w nim pytań, następnie nominować 7 osób i poinformować ich o nominacji.




Aypa, dziękujemy za otagowanie ^-^.


Gomen za tak długą przerwę w pisaniu czegokolwiek na blogu i brak recenzji, ale ostatnio po prostu jakoś nie mogę się do tego zabrać...

1. Obrazy ruchome i nieruchome. Wolisz czytać mangę czy oglądać anime?
Ojeju... Lubię i mangę i anime, ale mimo wszystko animację chyba bardziej ^-^'. Mam też na koncie stanowczo więcej obejrzanych anime niż przeczytanych mang.

2. Pierwsze pokemony za płoty. Jaka była Twoja pierwsza i obejrzana w całości seria?
D.Gray-man.

3. Życie mierzone w odcinkach i rozdziałach. Ile mniej więcej obejrzałeś/łaś anime i przeczytałeś/łaś mang?
Nie jest to jakaś powalająca suma... Doliczyłam się 17 anime i 8 mang.

4. Twarz z plakatów. Jaka jest Twoja ulubiona postać?
Tu akurat lista będzie dłuższa... ;D Nie mam jednej ulubionej postaci, tak więc... NurarihyonNura Rikuo z Nurarihyon no Mago, Yuu Kanda i generał Cross z D.Gray-mana, Sesshoumaru i Rin z Inuyashy, Tomoe z Kamisama Hajimemashita, Rin z Ao no Exorcist, Ciel z Kuroshitsuji, Orihara Izaya, Celty i Kida Masaomi z Durarary!!, Roy Mustang z Fullmetal Alchemist, Okita Souji i Hijikata Toshizou z Hakuoki, Mikoto Suoh z K-Project, Horo ze Spice & Wolf, Mugen z Samurai Champloo, Kurosaki Tasuku z Dengeki Daisy.

5. Festiwal otwierających się w kieszeni czerwonych scyzoryków. Której postaci najbardziej nienawidzisz?
Hmm... Kikyo z Inuyashy. Zdecydowanie. Denerwował mnie też Shion z No.6... Niezbyt przepadam też za Sonoharą Anri z Durarary!! i Lenalee z D.Gray-mana.Wybitnie nie trawię też Aloisy'ego z drugiej serii Kuroshitsuji, cała jego "świta" także nie przypadła mi do gustu. Nie lubię też Henrietty z Zero no Tsukaima i Pride'a z Fullmetal Alchemist (mam nadzieję, że właśnie nie spojlernęłam xD).

6. Przez uszy do serca. Masz swojego ulubionego seiyuu?
Hmm... Tak, a jest nim Sakurai Takahiro ^-^.

7. Historia najnowsza. Jaką serię ostatnio obejrzałeś/łaś?
Było to już ze dwa miesiące temu, ale ostatnio oglądałam Samurai Champloo (wbrew pozorom w wakacje miałam przerwę w oglądaniu anime, pomijając pojedyncze odcinki Hakuoki Hekketsuroku, ale tę serię ogladałam już wcześniej).

8. Chluba fana. Zbierasz mangi, magazyny lub gadżety związane z m&a?
Z tego wszystkiego tylko mangi. Obecnie mam na półce Chobits, Kuroshitsuji, Dengeki Daisy, Spice & Wolf i pojedyncze tomy Naruto. Będę kupować także Ao no Exorcist i Kaicho wa Maid-sama!, gdy tylko zostaną wydane ^-^.

9. Manga w czerwieni i bieli. Jakie jest Twoje ulubione polskie wydawnictwo zajmujące się wydawaniem mang?
Waneko i J.P.F.

10. Oczy szeroko otwarte. Co myślisz o fandomie?
Szczerze? Nie chcę wywoływać jakichś kontrowersji, bo nic nie mam do czyichś zainteresowań, sama będąc fanką m&a, ale znam parę osób, będących, jak to zwą, "tró otaku" i według mnie niektóre ich zachowania są po prostu przesadzone. Bycie fanem to jedno, ale zachowywanie się czasem cokolwiek dziwnie raczej nie pomaga reszcie "nie-otakowego" społeczeństwa w zrozumienia naszych zainteresowań. Nie chcę tu, broń Boże, uogólniać i nie mam na myśli całego fandomu. Oczywiście to, jak kto się zachowuje i wygląda, jest prywatną sprawą tej osoby, a to tylko ot, taka moja opinia, którą nikt nie musi się przejmować i brać jej sobie do serca.


My za to chcemy otagować:

1. Yasha
5. Kira
7. Yuna


Jeszcze raz dziękujemy za otagowanie! ^-^ Tym razem ja się rozchorowałam, zamieniłyśmy się z Kayą, więc przepraszam, że z takim opóźnieniem wszystko dodaję ^-^".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz