poniedziałek, 2 września 2013

Pytanie XIV

No i stało się... koniec wakacji i pora wracać do szkoły... Jak Wam minęło rozpoczęcie roku? Bo mnie na szczęście szybko i bezboleśnie. Mogłam szybciutko wrócić do domku i wziąć się za dalsze oglądanie Gintamy! xD
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, postaramy się wrócić z Shi do regularnego pisania recenzji (czyli co 2 tygodnie) i dodawania pytań, mam nadzieję, że Was to ucieszy! ;)
Na rozgrzewkę serwuję Wam Pytanie XIV, które brzmi następująco:


Kontynuacji jakiego anime wyczekujcie najbardziej?

Możecie podać do 5 tytułów anime! Już jestem ciekawa, jakie to będą. ;)
W zależności od tego ile będzie odpowiedzi, wyniki ukażą się w tą niedzielę lub w następną sobotę.
Mam do Was jeszcze jedno pytanie, czy podawać w autoplayu wykonawcę utworu?

11 komentarzy:

  1. W tym momencie jest to na pewno "Kuroko no Basuke" i jest to priorytet! Drugim tytułem jest "Kaicho wa Maid-sama!" oglądałam dawno, ale wiele, wiele razy i za każdym razem chcę by była drugi sezon, choćby z 12 odc. To chyba dwie serie na które oczekuję najbardziej. Są inne które też chętnie bym obejrzała, jak np. "Bleach" ale ( w przypadku właśnie "wybielacza") niektóre są zapowiedziane i czekają na ekranizację, a niektóre po prostu skończyły się tak, że "można by oglądać, ale mogliby zepsuć".
    Tak więc:
    1. Kuroko no Basuke
    2. Kaicho wa Maid-sama! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Binbougami Ga, Hanamaru Kindergarten (te dwie się nigdy nie wydarzą ;_;), Porco Rosso (podobno była w planach), Jojo's Bizarre Adventure i Jinrui wa Suitai Shimashita.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim - Fairy Tail, co jest pewniakiem, oraz Bleach, z którym już tak pewna nie jestem (mam wciąż nadzieje :P). No i dołączyłabym do listy Kuroko no Basuke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm. W tej chwili najbardziej chciałabym aby wznowili "Kuroko no Basuke". Czytam mange i nie moge się doczekać zobaczenia tego w anime.

    OdpowiedzUsuń
  5. :D :) o.o ;_; ;^; T^T T_T Y_Y
    A: Misa-chan jest w stanie rykotu toteż muszę brać sprawy w swoje ręce i coś napisać. Jejku, po ostatnim nie sądziłam, że jeszcze kiedyś będę miała szansę stworzyć własny komentarz :D
    Bo nie będziesz mieć, wara od kompa i pakować nas, to znaczy mnie, do szkoły, Bakayo! >.<
    A: Buu~ ;_;
    Powiem, że czekam na kontynuację wielu anime, ale te które byłyby najbardziej porządone, więc czemu by nie?
    A: Nie oszukuj się, Misa-chan
    Morda, Aya! Oddajcie mi KHR! *trzymając logo z napisem "Kontynuuj mangę, Amano-sensei!" :"D
    Kuroko no Basuke - będzie, będzie, będzie! Kurde, od grudnia tamtego roku, gdy przeciekło, że już trwają pracę nad drugim sezonem nie mogę się doczekać kiedy go zobaczę. Kagami! I krówka z sadystą nareszcie na stałe! <3
    Code Geass: Akito the Exiled 2 (Jeszcze dwanaście dni *o*)- cholernie lubuję się w mechach i z miesiąca na miesiąc przemienia się to w istną obsesję xD A, że film wychodzi jak wychodzi... Jestem coraz bardziej niecierpliwa ;_; Chociaż bardziej wolałabym trzeci sezon CG, niż film, który i tak wyjdzie... Ale nie można mieć wszystkiego T_T
    Fairy Tail - mam jeden powód, chcę wiedzieć czy poprawili się od strony graficznej, bo w ostatniej ova Fairy Master (Wali mi, ale to od szkoły xD)całkiem ładnie prezentowały się postacie. Tło nieco gorzej, ale jednak w pierwszym sezonie pod sam koniec nie umiałam już patrzeć na te hybrydy... I w takich chwilach boli fakt, że pracowały nad tym studia, które mają do zaoferowania takie serie jak SAO czy Magi, gdzie wszystko jest naprawdę cudowne. No i Sting, ale mój fangirling powinien się przymknąć, szczególnie, że w mandze za szybko znów się nie pojawi... Przynajmniej mam taką nadzieję... Bo trochę mnie zaboli jak w tym nudnym jak flaki z olejem arcu pojawi się zajebiaszcze Sabertooth! :3
    Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai - film! Gdzie są japońskie playery, gdy ich potrzeba?! ;_; Ale, że film już wyszedł (trzy dni temu) chyba nie będzie się już tu liczył?
    Chihayafuru - 3! Ja chcę, trzeci sezon! Trzeci, trzeci, trzeci! *o* I akysz mi z ova! Ja wiem, że ova kończy serię, ova zawsze kończy serię ;A;
    Kagerou Days - czekam, czekam i doczekać się nie mogę. Mangę czytam, novelkę czytam, a o anime teraz ani słychu, ani tym bardziej widu... A Misa chce, Misa potrzebuje ;_;
    D. Gray-Man - chociaż w tym momencie bardziej wolałabym żeby sensei narysowała nowy rozdział T^T
    Kamisama Hajimemashita - chcę, chcę, chcę, chcę, chcę... tak bardzo chcę... Szczególnie po ostatniej ovie ;_;
    Nana - jaki fan Ai by nie chciał? XD
    No.6 - Nigdy nie wybaczę Nezumi'emu, że w ostatnim odcinku tak po prostu sobie poszedł ;_;
    Pandora Hearts - jestem fanka! ^^
    Psycho-Pass - jeśli się okaże, że on jednak nie żyje, jadę do Japonii i katrupię autorów. On żyje to... to będzie moje ulubione anime xD
    Soul Eater - chcę zobaczyć brata Soul w anime >.>
    Tonari no Kaibutsu-kun - Eee, nie wiem, po prostu polubiłam to romansidło, a że niedawno wyszło może będzie szansa na kontynuację :D
    Fate - proszę o cokolwiek, proszę o jakiekolwiek anime związane z Fate (Taa, to jasne, że chcę zobaczyć jak Gilgamesz reaguje na śmierć Enkidu *^; [*]), czyli oczywiste, że pragnę Fate/ Strong fake

    Dobra, jako że udało mi się już zredukować połowę zdań do minimum tak oto przechodzimy do sedna sprawy! Na co czekam najbardziej?
    1. KHR (4ever in my heart <3 ;_;)
    2. Chihayafuru 3
    3. Kuroko no Basuke
    4. D. Gray-Man
    5. Fate/ Strong Fake lub Kagerou Days - na obie jest podobna szansa, że będzie anime, a że mam obsesję i tu i tu, nie umiałam zdecydować, które wybrać, wybacz Kaya-senpai ;-;

    Hehe, i jak? Gintama się podoba? A właściwie, który sezon oglądasz? Pierwszą czy tę z 2012? :D
    Ramen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak patrzę i machnęłam niezły błąd ;_; - oczywiście chodziło mi o Fate/Strange Fake >.<"

      Usuń
    2. Misaki-chan... Twoje komentarze nigdy nie przestaną mnie zadziwiać... xD Mam wtedy bardzo fajną i przyjemną lekturę! ;)
      Ja cały czas wyczekuję nowego rozdziału D.Gray-man'a, mam nadzieję, że w Hoshino-sensei w końcu go wyda. Bo już nie mogę wytrzymać! T_T
      Haha... Gintama mnie powala, jest przecudna, kocham Gin-chana i Shinsengumi - są genialni, nic dodać nic ująć :D a oglądam pierwszą wersję :D

      Usuń
  6. Tak, dodawajcie autorów. :)
    Co do pytania.. oczywiście na pierwszym miejscu Fairy Tail! Oni nie mogą, po prostu nie mogą skończyć w takim momencie. Ale kontynuacja to już pewniak, więc źle nie jest, teraz pozostaje tylko czekanie. Dodałabym do tej listy jeszcze Kaichou wa Maid-sama! i Bleach, ale na to raczej nie czekam z utęsknieniem, a po prostu ucieszę się, jeśli wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Fairy Tail
    2. Bleach
    ...
    I to moja lista ^.^
    Na FT nie będę musiała długo czekać, ale ucieszyłabym się też gdyby wznowili Bleach'a, bo nie wyrabiam, a czytam za dużo mang, żeby dokładać sb kolejną T___T

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwoliłam sobie was otagować : )
    http://manga-no-tsuki.blogspot.com/2013/09/manga-anime-blogger-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.blogger.com/template-editor.g?blogID=849649856439624938
    Zapraszam na swojego bloga

    OdpowiedzUsuń