piątek, 20 września 2013

Pytanie XV

Już jestem prawie zdrowa! ^-^ Dziękuję Wam za wsparcie! <3 A teraz nadszedł czas na pytanie XV! W ostatnim pytaniu pytałyśmy Was, jakiej kontynuacji wyczekujecie najbardziej, a dzisiejsze pytanie brzmi następująco:


Ekranizacji jakiej mangi wyczekujecie najbardziej? ^-^

 Znowu limit odpowiedzi wynosi 5 tytułów. Misaki-chan, daruję Ci to, że w poprzednim pytaniu podałaś 6 odpowiedzi, jakoś to przeżyłam ;)
Kiedy wyniki? Tak samo, jak w poprzednim pytaniu, jak będzie satysfakcjonująca liczba odpowiedzi. ^-^
Przepraszam, że pytanie pojawia się z takim opóźnieniem, ale chciałam, żeby Shi najpierw skończyła tagowanie, ale niestety moja biedaczka się rozchorowała ;( i musiała się poczuć lepiej, żeby się tym zająć.
Aktualny szablon, jest szablonem przejściowym. ^-^"
Mata ne~ <3

7 komentarzy:

  1. W tej chwili raczej nie wyczekuję żadnej ekranizacji, sezon jesienny, gdy w tamtym roku wydawał się obiecujący, w tym mnie po prostu zabił ;-;
    Ale na pewno chciałabym żeby w końcu doszło do ekranizacji:
    1. Kagerou Days
    2. Love So Life
    3. Yamada-kun to 7-nin no Majo
    4. Double Arts
    5. Koizora
    I gdyby było możliwe chciałabym zobaczyć mangę orange, bo jej fabuła jest powalająco nieziemska i powalająco... autorka zaprzestała dalej pisać ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasami tak bywa... ;( oj, Misaki-chan, teraz jakoś tak skromnie napisałaś xD

      Usuń
  2. Ja tylko ubogo wspomnę o mandze Prophecy (mają wyjść 3 tomy, mam 1) nową co prawda, ale po prostu boską :)
    Szablon śliczny, chyba nawet lepszy od poprzedniego (przyjemniej się czyta). Zdrowiejcienam szybko, zarówno ty, jak i Shi ;* Całuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie za dużo w tej kwestii wypowiedzieć się nie mogę...
    Znam wiele anime, których chciałabym zobaczyć kontynuację z mangi (to skuteczne, ale jakże wnerwiające zjawisko robienia tylko części ekranizacji, tylko po to by wypromować mange...)
    Ale nie znam póki co żadnej mangi, której ekranizacji nie znam, więc wymienić tu zbytnio nie mam czego :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Barakamon, najbardziej interesuje mnie Barakamon.

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.blogger.com/template-editor.g?blogID=849649856439624938 zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń