sobota, 12 października 2013

Pytanie XV - wyniki

Wyniki publikuję dość późno, ale czekałam na jakąś większą aktywność z Waszej strony,  a do tego niestety nie miałam czasu, kiedy tego zrobić przez napięty grafik szkolny ^-^".  Pytanie XV brzmiało następująco:

Ekranizacji jakiej mangi wyczekujecie najbardziej? ^-^

 A oto wyniki, wszystkie Wasze odpowiedzi klasyfikują się na I miejscu ^-^ :

I miejsce
Kagerou Days
Love so Life
Yamada-kun to 7-nin no Majo
Double Arts
Koizora
Prophecy
Barakamon

Jutro ukaże się kolejne pytanie, przynajmniej mam zamiar je dodać, więc szykujcie się ^-^. Recenzji domagajcie się u Shi, ja sama nie wiem, kiedy napiszę, bo ostatnio niestety obie mamy urwanie głowy w szkole, więc nie mamy za dużo czasu... Chciałabym również zwrócić Waszą uwagę na Manga & Anime Blogger Tag. ^-^

Mata ne <3

7 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych tytułów poza Barakamonem, którego ekranizacji też nie mogę się doczekać i cieszę się, że będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc, ja nie znam absolutnie żadnego :D Aczkolwiek życzę doczekania się ekranizacji :).
      Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale obie z Kayą niestety nie mamy zbytnio czasu na zajmowanie się blogiem...
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. NIe czytałam nigdy mang, a na bloga głupio się przynzawać ale trafiłam przypadkiem. Świetna szata graficzna a muzyka w tle... rany! Super! Chyba się skuszę na jakąś dobrą mangę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ^-^. Dobrych mang jest naprawdę wiele, warto się skusić :).
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Witam,
    Sporo tu emotek. Te mangi są przez Was czytane czy tylko wygrzebane recenzje po internecie :-)?

    Pozdrawiam,
    A from www.Konwenty-Poludniowe.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, emotek używamy sporo... Wszystkie recenzje są pisane przez nas o anime/mangach, które oglądałyśmy/czytałyśmy :).
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nie pisałybyśmy o czymś, czego byśmy nie znały, wszystkie recenzje piszemy po obejrzeniu/przeczytaniu całego anime/całej mangi lub jeśli dana manga/anime nadal wychodzi i jesteś na bieżąco. Poza tym, jeślibyśmy skąd te recenzje wygrzebywały, to raczej byłoby to widać, prawda? :)
      Pozdrawiam.

      Usuń