sobota, 23 maja 2015

Reaktywacja! TOP 10

Matura, matura i po maturze! Poszło nam z Shi całkiem nieźle. Egzaminy ustne z polskiego i angielskiego zdane, teraz trzeba czekać do 30. czerwca na resztę wyników... Ale w tym czasie rozpoczniemy reaktywację bloga! :D Pomyślałam, że na dobry początek przydałoby się zaktualizować parę informacji, więc postanowił zrobić TOP 10 postaci z anime, ale... podzielić to na dwie kategorie, czyli: TOP 10 CHŁOPAKI i TOP 10 DZIEWCZYNY. Tak, więc: 

1. Twoja ulubiona postać męska z anime.
2. Twoja ulubiona postać żeńska z anime.

Wyniki zostaną ogłoszone, po tym jak ujrzymy odpowiednią ilość komentarzy :) Postarajcie się! 

21 komentarzy:

  1. 1. Hmmmm... Sasuke z Naruto :3

    2. Tsukino Usagi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hitsugaya Toshiro z Bleach ♥
    2. Shiro z No game no life :d

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Sebastian z Kuroshitsuji :3
    2. Megumi z Shiki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. * Sebastian z Kuroshitsuji
    *Yuno z Mirai Nikki

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Edward z Fullmetal Alchemist
    2.Tenshi z Angel Beats

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Wasz blog jest świetny. Nominowałam was do LBA. Wpadnijcie proszę na mojego bloga po więcej informacji-http://aegyosegye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Kaneki z Tokyo Ghoul
    2. Petra z Attack on Titan ;3

    Zapraszam na Mojego Bloga :)
    dreams-desires-everyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Ryuk (Death Note)
    2. Sunako Kirishiki (Shiki)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Edward (FA/FAB)
    2. #napewniniesakura xd a tak serio to Krul z Owari no Seraph

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Kurusu Syo z Uta no prince sama 100 % Love
    2. Shirayuki z akagami no shirayuki-hime :)
    Zapraszam na mojego bloga o anime i madze :)
    http://niezapominajk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Yato (Noragami) <3
    2. Kagura (Gintama)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Edward z Full metal alchemist
    2.Kagura z Gintamy

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Zdecydowanie....a nie.. za dużo ich.. Tak więc stawiam na Natsu z Fairy Tail
    2. Ciężki wybór bo potrafią być one szczerze denerwujące, ale może niech będzie Mikasa z Shingeki no Kyojin :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sebastian z Kuroshitsuji i Yato z Noragami
    Yuno z Mirai Nikki

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam na mojego bloga http://oczytanarodzinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka,zapraszam na mojego bloga miedzydniemanoca.blogspot.com ! Dopiero zaczynam przygodę z pisaniem i liczę na wasze wsparcie :D Piszcie w komentarzach swoje blogi, napewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sebastian (Kuroshitsuji)
    Meirin (Kuroshitsuji), lub Rem (Death Note)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Hmmm... BISHE. Wszyscy, czyli Toshiro Hitsugaya, L, Gray Fullbuster, Sting Eucliffe, Takumi Usui, Hikaru Hitachiin i wiele... wieeeeeeeeeele innych!

    2. Tu już trudniej... Haruhi Fujioka chyba


    Ale mam wrażenie, że te wyniki już się nie pojawią XD

    Pozdrawiam :*
    mangimitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Motoko Kusanagi z Ghost in the Shell :) Bardzo ciekawe tytuły tu się pojawiają chyba mam dużo odcinków do nadrobienia. Czekam na wyniki i kolejne wpisy :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kaneki (Tokyo Ghoul)
    Misaki (Kaichou wa Maid Sama)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń